torsdag, augusti 14, 2008

En oformulerad dröm går i uppfyllelse

.
Ibland blir mål tydliga och självklara utan att man visste att det var just det målet man strävade efter att uppnå, men såhär i efterhand kan jag säga att mitt kommande projekt uppfyller de flesta av mina drömmar. Det är dags för min nya ögonsten att möta världen (läs Malmö med omnejd).

Den här gången är jag inte heller själv. Jag har skaffat mig två riktigt vassa samarbetspartners. Sussie på Design Collage, Joe Eagan och Jenni Berndtson utgör en trio som kommer att göra natten den 27/9 oförglömlig för många.


Det är alltså:

Premiär för ÖresundArt

GalleriNatten 27/9 2008

kl. 18.00 – 24.00


Vernissage med ett tiotal av ÖresundArts medlemmar

Arrangör JBDesign Collage i samarbete med ÖresundArt

Plats:Hyregatan 3, Gamla Väster

Öresund Art har kommit för att utmana det konventionella. Och med Gallerinatten som första samlingsutställning kan man säga att Öresund Art får en bra start. Det här blir en kväll som man inte vill missa, en kväll att minnas och en kväll som man gärna vill referera till med orden; ”Jag var där”.


Fler detaljer följer under kommande veckorna här på bloggen och på oresundart.se

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: